Түлектер моделі | Бағдарлама паспорты | Міндетті пәндер | Элективті пәндер | Проф. тәжірибелер | ИНТЕРНАТУРА |
Жалпы білім беретін пәндер :
Кредиттер саны-5
Бақылау түрі-мемлекеттік емтихан
Сипаттама: ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі Қазақстан тарихын зерделей отырып, түлек Қазақстан аумағында медицинаны дамытудың тарихи тәжірибесін ескере отырып, оны қазақстандық медицина ғылымын дамытуда шығармашылықпен пайдалана отырып, медициналық қызметпен айналысуға қабілетті болады, бұл өз кезегінде әлемдік медицина ғылымына қазақстандық үлес қосады. Түлек өзінің кәсіби қызметін қоғамда қабылданған заңдарды, нормативтік-құқықтық актілерді және Дүниежүзілік тарих контекстінде қазіргі Қазақстанның этикалық нормаларын ескере отырып жүзеге асыруы тиіс.
Кредиттер саны-5
Бақылау түрі-дифференциалды сынақ
Сипаттама: пәнді оқығаннан кейін түлек әріптестерімен және пациентпен кәсіби қарым-қатынас орната алады, кәсіби міндеттерді тиімді орындау үшін командада жұмыс істей алады (медициналық құжаттаманы жүргізу, пациентпен сұхбаттасу, медициналық тақырыптар бойынша әңгіме жүргізу), клиникалық медицина және үздіксіз кәсіби даму мәселелерін шешу үшін шетелдік әдебиеттерді қолдана алады
Кредиттер саны-5
Бақылау түрі-емтихан
Сипаттама: «шет тілі» пәнін оқығаннан кейін студент тұрмыстық және медициналық тақырыптар бойынша әңгіме жүргізе алады, хабарламаларды құлақпен қабылдайды және түсінеді, халықаралық басылымдарды оқиды, шетелдік әдебиеттерді қолдана отырып баяндама жасайды, глоссарий жасайды, негізгі грамматикалық ережелерді біледі, командада тиімді өзара әрекеттеседі.
Кредиттер саны-5
Бақылау түрі-дифференциалды сынақ
Сипаттама: пәнді оқығаннан кейін түлек әріптестерімен және пациентпен кәсіби қарым-қатынас орната алады, кәсіби міндеттерді тиімді орындау үшін командада жұмыс істей алады (медициналық құжаттаманы жүргізу, пациенттен сұхбат алу, медициналық тақырыптарда әңгімелесу, талдау, көпшілік алдында сөйлеу; ғылыми зерттеулер жүргізуге қатысу), клиникалық мәселелерді шешу үшін қазақ/орыс әдебиет көздерін қолдана алады медицина және үздіксіз кәсіби даму
Кредиттер саны-5
Бақылау түрі-емтихан
Сипаттама: оқыту нәтижесінде студент кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасауға; медициналық құжаттаманы жүргізуге; науқаспен сұхбаттасуға; ғылыми ақпаратты талдауға және көпшілік алдында ұсынуға; қазақстандық мамандармен бірлесіп, орыс/қазақ тілді ғылыми дереккөздерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеулер жүргізуге қатысуға қабілетті болады.
Кредиттер саны-5
Бақылау түрі-емтихан
Сипаттама: пәнді оқығаннан кейін студенттер: деректерді ұсыну және түсіндіру үшін ақпараттық технологиялар, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы соңғы жаңартулар мен тенденцияларды қолдана алады; қолданбалы бағдарламалар арқылы есептеулер мен деректерді талдауда практикалық дағдыларды қолдана алады; сонымен қатар есептеулерді жүзеге асыру үшін бұлтты қызметтерді қолдана алады; желілік ресурстар арқылы ақпаратты іздеуді және беруді жүзеге асырады.
Кредиттер саны-5
Бақылау түрі-емтихан
Сипаттама: пәнді оқығаннан кейін түлек медициналық қызметпен айналыса алады, әлемдегі және ондағы адамның орны туралы білімді, субъектілер мен объектілердің өзара байланысын қолдана отырып, логикалық талдау дағдыларын қалыптастыруға, сапалы емдеу мен үздіксіз кәсіби дамуды қамтамасыз етуде кәсіби қызметте қолдану үшін сыни ойлауға ықпал етеді.
Кредиттер саны-8
Бақылау түрі-дифференциалды сынақ
Сипаттама: дене шынықтыру Профильді физикалық дайындықты, салауатты өмір салтын ұстану қажеттілігін тәрбиелеуді, тамақтану негіздерін білуді қамтамасыз етеді. Бағдарлама аяқталғаннан кейін білім алушылар жеке адамның және жұртшылықтың денсаулығын жақсартуда белсенді қоғамдық ұстанымға ие болады деп күтілуде; алған білімдерін салауатты өмір салтын қалыптастыру жөніндегі қызметті ұйымдастыру және жүргізу үшін пайдалана алады.
Кредиттер саны-2
Бақылау түрі-емтихан
Сипаттама: пәнді оқығаннан кейін түлек медициналық қызметпен айналыса алады, әлемдік және отандық мәдени – тарихи мұра, адам өмірінің әлеуметтік саласы (әлеуметтік құрылым, әлеуметтік институттар мен қатынастар, жеке тұлғаның әлеуметтік қасиеттері,адамдардың әлеуметтік мінез-құлқы, қоғамдық сана) туралы білімді қолданады.
Кредиттер саны-2
Бақылау түрі-емтихан
Сипаттама: пәнді оқығаннан кейін түлек азаматтық ұстанымды қалыптастыра отырып, қоғамдағы саяси қатынастар саласындағы білімді қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады.
Кредиттер саны-2
Бақылау түрі-емтихан
Сипаттама: пәнді оқығаннан кейін түлек медициналық қызметпен айналыса алады, адамдардың материалдық, әлеуметтік және рухани қызметі, олар жасаған құндылықтардың сипаты, адамзат мәдениетінің даму заңдылықтары туралы білімді қолданады.
Кредиттер саны-2
Бақылау түрі-емтихан
Сипаттама: пәнді оқығаннан кейін түлек психология, тұлға, мінез-құлық ғылымы, адамның мінез-құлқын қалыптастырудың биопсихоәлеуметтік факторлары туралы білімді қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады және пациенттің психологиялық және мінез-құлық ерекшеліктерін іс жүзінде қолдана алады, әріптестерімен және пациентпен кәсіби қарым-қатынас орнатады, кәсіби тапсырмаларды тиімді орындау үшін командада жұмыс істейді.
Жалпы білім беретін пәндер / ЖОО компоненті
Базалық пәндер / ЖОО компоненті
Кредиттер саны-10
Бақылау түрі-емтихан
Сипаттама: пәнді оқығаннан кейін түлек биомедициналық ғылымдар (анатомия: әр түрлі жас кезеңдеріндегі органдар мен жүйелердің сыртқы және ішкі құрылымы) туралы білімді қолдана отырып, пациентке бағытталған сапалы емдеуді қамтамасыз ете отырып, медициналық қызметпен айналыса алады; ауруларды диагностикалау кезеңдерінде зертханалық зерттеулердің нәтижелерін түсіндіре алады; ақпаратты іздеу және талдау үшін IT – технологияларды қолдана алады; тиімді жұмыс дағдыларын көрсете алады командада.
Кредиттер саны-4
Бақылау түрі-емтихан
Сипаттама: пәнді оқығаннан кейін түлек биомедициналық ғылымдар (гистология) туралы білімді пациентке бағытталған сапалы емдеуді қамтамасыз етуде қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады; ауруларды диагностикалау кезеңдерінде зертханалық зерттеулердің нәтижелерін (микроскопиялық және субмикроскопиялық деңгейлерде ағзаның құрылымын сипаттау және анықтау, заманауи жабдықтарды қолдану) түсіндіру; ақпаратты іздеу және талдау үшін IT – технологияларды қолдану; командада тиімді жұмыс істеу дағдыларын көрсету.
Кредиттер саны-3
Бақылау түрі-дифференциалды сынақ
Сипаттама: пәнді оқығаннан кейін түлек медициналық қызметпен айналыса алады, пациентке бағытталған сапалы емдеуді қамтамасыз етуде медициналық физика білімін (медицинада қолданылатын аспаптар, жабдықтар және адамға әсер етудің физикалық факторлары) қолдана алады; функционалдық зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алады (ЭКГ, ЭЭГ, спирография, вискозиметрия, реография, интроскопия, UHF, электрофорез), ауруларды диагностикалау кезеңдерінде заманауи жабдықты қолдану.
Кредиттер саны-4
Бақылау түрі-емтихан
Сипаттама: пәнді оқығаннан кейін түлек медициналық қызметпен айналыса алады, пациентке бағытталған сапалы емдеуді қамтамасыз етуде медициналық химия білімін қолдана алады (адам ағзасының негізгі құрылымдарындағы биологиялық маңызды заттар мен процестердің химиялық құрамы, гомеостаз, заттардың концентрациясын есептеу туралы білімді қолдана алады); диагностика кезеңдерінде заманауи жабдықты қолдана отырып, зертханалық зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіру (осмометрия, электрофорез, диализ, хроматография).
Кредиттер саны-3
Бақылау түрі-дифференциалды сынақ
Сипаттама: пәнді оқығаннан кейін түлек медициналық қызметпен айналыса алады, пациентке бағытталған сапалы емдеуді қамтамасыз етуде медициналық паразитология білімін қолдана алады; ауруларды диагностикалау кезеңдерінде заманауи жабдықты (микроскопия, ИФА) қолдана отырып, паразиттік ауруларды зерттеудің зертханалық әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алады; халықтың денсаулығын сақтау саласындағы проблемаларды, соның ішінде алдын-алу және халықты ең көп таралған аурулар туралы ақпараттандыруды түсіну аурулар
Кредиттер саны-5
Бақылау түрі-дифференциалды сынақ
Сипаттама: пәнді оқығаннан кейін түлек сапалы емдеуді қамтамасыз етуде биомедициналық ғылымдарды (жасушаның биохимиялық және электрофизиологиялық қасиеттері, биомембраналар, заттардың тасымалдануы ,потенциалдардың қалыптасуы, анатомиялық-гистологиялық құрылымы, тірек-қимыл жүйесінің физиологиялық және биохимиялық процестері ) қолдана отырып, медициналық қызметпен айналысады; ең көп таралған диагностикалық кезеңдерде зертханалық және функционалдық зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіру ақпаратты іздеу және талдау үшін IT-технологияларды қолдану арқылы.
Кредиттер саны-5
Бақылау түрі-дифференциалды сынақ
Сипаттама: пәнді оқығаннан кейін түлек сапалы емдеуді қамтамасыз етуде биомедициналық ғылымдарды (анатомиялық-гистологиялық құрылымы, жүйке, сенсорлық жүйелердің физиологиялық және биохимиялық процестері; әртүрлі жас кезеңдерінде адамның жоғары жүйке қызметін қалыптастырудың нейрофизиологиялық процестерінің негіздері) қолдана отырып, медициналық қызметпен айналысуға қабілетті болады; ең көп таралған диагностика кезеңдерінде зертханалық және функционалдық зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіру ақпаратты іздеу және талдау үшін IT-технологияларды қолдану арқылы.
Кредиттер саны-3
Бақылау түрі-дифференциалды сынақ
Сипаттама: пәнді оқығаннан кейін түлек биомедициналық ғылымдардың білімін (анатомиялық және гистологиялық құрылымы, эндокриндік жүйенің функционалдық ұйымдастырылуы және биохимиялық процестері) әрі қарай оқыту мен сапалы емдеуді қамтамасыз етуде қолдана отырып, медициналық қызметпен айналысуға қабілетті болады; ауруларды диагностикалау кезеңдерінде зертханалық және функционалдық зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіру, ақпаратты іздеу және талдау үшін IT-технологияларды қолдану.
Кредиттер саны-4
Бақылау түрі-емтихан
Сипаттама: пәнді оқығаннан кейін түлек биомедициналық ғылымдарды (ас қорыту жүйесіндегі құрылымдық-функционалдық қатынастар, метаболизм процестері, анатомиялық-гистологиялық құрылым, әртүрлі жас топтарындағы физиологиялық, биохимиялық процестер) одан әрі оқыту және сапалы емдеуді қамтамасыз ету процесінде қолдана отырып, медициналық қызметпен айналысуға қабілетті болады; диагностика кезеңдерінде зертханалық, функционалдық зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіру ақпаратты іздеу және талдау үшін IT технологияларын қолдана отырып, ең көп таралған
Кредиттер саны-6
Бақылау түрі-емтихан
Сипаттама: пәнді оқығаннан кейін түлек биомедициналық ғылымдарды (зәр шығару және репродуктивті жүйелердің анатомиялық-гистологиялық құрылымы, зәр шығару механизмдері; су алмасуының биохимиялық және физиологиялық нормалары, қышқылдық-негіздік жай-күйі) одан әрі оқыту және сапалы емдеуді қамтамасыз ету процесінде қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады; зертханалық және функционалдық зерттеу әдістерінің нәтижелерін диагностика кезеңдерінде түсіндіре алады. ақпаратты іздеу және талдау үшін IT-технологияларды қолдана отырып, жалпы аурулар
Кредиттер саны-6
Бақылау түрі-емтихан
Сипаттама: пәнді оқығаннан кейін түлек биомедициналық ғылымдарды (анатомиялық-гистологиялық құрылым, биохимиялық және физиологиялық процестер, тыныс алу жүйесі, жүрек және қан тамырлары функцияларының механизмдері) қолдана отырып, жалпы ауруларды диагностикалау кезеңдерінде зертханалық және функционалды зерттеу әдістерінің (қанның газ құрамы, ЭКГ, АҚ) нәтижелерін түсіндіре отырып, медициналық қызметпен айналыса алады ақпаратты іздеу және талдау үшін IT – технологияларды қолдану арқылы.
Кредиттер саны-6
Бақылау түрі-емтихан
Сипаттама: пәнді оқығаннан кейін түлек Микробиология және вирусология саласындағы биомедициналық ғылымдарды қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады; микроорганизмдердің адамға әсер ету ерекшеліктерін, диагностиканың микробиологиялық әдістерін біледі, зертханалық зерттеу әдістерінің (микроскопия, ИФА) нәтижелерін түсіндіреді; инфекцияны микробиологиялық бақылауды жүзеге асыру негіздері; іздеуде, салыстыруда және талдауда ақпараттық технологияларды қолдана алады деректер және командада жұмыс істеу.
Кредиттер саны-12
Бақылау түрі-емтихан
Сипаттама: модульді зерттей отырып, түлек биомедициналық ғылымдарды (патологиялық процестердің пайда болуының, дамуы мен нәтижелерінің жалпы заңдылықтарын, олардың макро – және микроскопиялық деңгейлердегі көріністерін, фармакокинетикасын, дәрілік заттардың фармакодинамикасын) қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады, Клиникалық – зертханалық, функционалдық зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алады; пациентпен кәсіби қарым-қатынас орната алады, командаға.
Кредиттер саны-4
Бақылау түрі-емтихан
Сипаттама: модульді зерттей отырып, түлек биомедициналық ғылымдарды (әртүрлі жас кезеңдеріндегі иммундық жүйенің құрылымы мен қызметі, сау ағзаның туа біткен және бейімделгіш иммунитетінің және иммунопатологиялық процестердің эффекторлық механизмдері, иммунитет тапшылығы жағдайлары, оның ішінде АИТВ-инфекциясы, иммунопрофилактика және иммунотерапия) қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады, иммунодиагностика нәтижелерін түсіндіре алады; кәсіби қарым-қатынас орната алады пациентпен кәсіби тапсырмаларды тиімді орындау үшін командада жұмыс істеу.
Кредиттер саны-4
Бақылау түрі-емтихан
Сипаттама: пәннің мазмұны эпидемиологиялық зерттеудің принциптері мен әдістерін, соның ішінде популяциялардағы аурушаңдықтың сипаттамасын қамтиды: бақылау және алдын алу шараларын әзірлеу мақсатында аурулардың пайда болуы мен таралу заңдылықтары; аурудың этиологиясын зерттеуге арналған эпидемиологиялық зерттеулердің дизайны. Тәуекелді анықтау, факторлар мен нәтижелер арасындағы байланыстың болуы және стандарттау әдістері үшін сандық шаралар зерттелуде.
Бейіндік пәндер/ЖОО компоненті
Кредиттер саны-4
Бақылау түрі-дифференциалды сынақ
Сипаттама: модульді зерттей отырып, түлек биомедициналық және клиникалық ғылымдарды (әртүрлі жас топтарындағы жүйке, эндокриндік және локомоторлық жүйелердің бұзылуының патофизиологиясы мен патоморфологиясы) қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады, диагностика кезеңдерінде Клиникалық, зертханалық және функционалдық зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алады; пациентпен кәсіби қарым-қатынас орнатады, тиімді орындау үшін командада жұмыс істейді кәсіби міндеттері.
Кредиттер саны-6
Бақылау түрі –
Сипаттама: модульді зерттей отырып, түлек биомедициналық және клиникалық ғылымдарды (тыныс алу жүйесі, жүрек және қан тамырлары функцияларының бұзылуының патофизиологиясы мен патоморфологиясы; фармакокинетикасы, фармакокинетикасы, әртүрлі жас топтарындағы дәрілік заттардың фармокодинамикасы) қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады, әртүрлі зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алады; пациентпен кәсіби қарым-қатынас орнатады, тиімді жұмыс істеу үшін командада жұмыс істейді кәсіби міндеттерді орындау
Кредиттер саны-3
Бақылау түрі-дифференциалды сынақ
Сипаттама: модульді зерттей отырып, түлек биомедициналық және клиникалық ғылымдарды (патофизиология, патоморфология, диагностика, әртүрлі жас топтарындағы ас қорыту жүйесі мен метаболизм функцияларының бұзылуының клиникалық көріністері, фармакокинетиканы, фармакодинамиканы ескере отырып фармакологиялық түзету) қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады, диагностика кезеңдерінде әртүрлі зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алады; пациентпен кәсіби қарым-қатынас орнатады. командада жұмыс істеу.
Кредиттер саны-3
Бақылау түрі-дифференциалды сынақ
Сипаттама: модульді зерттей отырып, түлек биомедициналық, клиникалық ғылымдарды (зәр шығару жүйесінің патоморфологиясы, зәр шығару механизмдерінің бұзылуы, су алмасуы, қышқыл-негіз күйі; этиопатогенез, диагностика, клиника, синдромдарды фармакологиялық түзету принциптері, әртүрлі жас топтарындағы хирургия негіздері) қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады, диагностика кезеңдерінде зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алады; пациентпен кәсіби қарым-қатынас орнату, командада жұмыс істеу.
Кредиттер саны-7
Бақылау түрі-емтихан
Сипаттама: модульді зерттей отырып, түлек топографиялық анатомия, жалпы және жедел хирургия бойынша білім мен дағдыларды қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады: асептика, антисептика, десмургия, жергілікті анестезия түрлері, хирургиялық инфекция; қан кету, жаралар, сынықтар, үсік шалу және күйік кезіндегі алғашқы көмек; механизмді ескере отырып, негізгі (ргентті) хирургиялық араласу техникасы регенеративті процестің зақымдануы мен ерекшеліктері, кадавер материалындағы топографиялық-анатомиялық фактілердің клиникалық аспектілері.
Кредиттер саны-19
Бақылау түрі-дифференциалды сынақ / емтихан
Сипаттама: модульді зерттей отырып, түлек медициналық қызметпен айналыса алады, ішкі және балалар ауруларының пропедевтикасы, радиология, ең көп таралған аурулар мен жағдайларды диагностикалау және емдеу кезеңдерінде білім мен дағдыларды қолдана алады, пациентпен кәсіби қарым-қатынас орнатады, тұлғааралық және коммуникативтік дағдыларды меңгереді, заманауи IT-технологияларды қолдана алады, үздіксіз кәсіби жағдайда командада жұмыс істейді өсу.
Кредиттер саны-15
Бақылау түрі-емтихан
Сипаттама: модульді зерттей отырып, студент пациенттерге кеңес бере алады, дифдиагностика жүргізеді, дәлелді медицина тұрғысынан ішкі ағзалардың типтік ауруларын тексеруді, емдеуді және алдын алуды жоспарлайды; жедел медициналық жағдайларды таниды және алғашқы медициналық медициналық көмек көрсетеді, кардиология, пульмонология, гастроэнтерология, гематология, Ревматология, Эндокринология білімдеріне сүйене отырып, пациентпен тиімді қарым-қатынас көрсетеді және нефрология. Командада жұмыс істей білу.
Кредиттер саны-15
Бақылау түрі-емтихан
Сипаттама: түлек медициналық қызметпен айналыса алады
этиология, патогенез, типтік аурулар клиникасы және тірек-қимыл жүйесі мен ішкі ағзалардың жарақаттық зақымдануы, Клиникалық-зертханалық және аспаптық диагностика, дифференциалды диагностика, диагноз қою, консервативті немесе хирургиялық емдеуді тағайындау дағдылары туралы білім алынған негізгі білімге сүйене отырып. Хирургиялық аурулар мен жарақаттардың алдын алу және оңалту әдістерін қолданыңыз. Командада жұмыс істей білу.
Кредиттер саны-11
Бақылау түрі-дифференциалды сынақ / емтихан
Сипаттама: түлек этиопатогенез, клиника, Клиникалық-зертханалық және аспаптық диагностика туралы білімге сүйене отырып, медициналық қызметпен айналыса алады, тиісті ем тағайындай алады; ең көп таралған Балалар аурулары (жұқпалы аурулар, Фтизиатрия және хирургияны қоса алғанда) кезінде алғашқы, шұғыл медициналық көмек көрсете алады. Балалар денсаулығын сақтау саласындағы проблемаларды түсіну, (ең көп таралған балалар ауруларының алдын алу және ақпараттандыру).
Кредиттер саны-11
Бақылау түрі-емтихан
Сипаттама: түлек сапалы диагностиканы, физиологиялық/патологиялық жүктілікті, босануды, босанғаннан кейінгі кезеңді жүргізуді қамтамасыз ете отырып, медициналық қызметпен айналыса алады; Клиникалық-зертханалық әдістердің нәтижелерін түсіндіру; акушерлік-гинекологиялық патологияны емдеуді тағайындау; алғашқы медициналық көмек көрсету; білімді қолдана отырып, әйелдер денсаулығын сақтау мәселелерімен (гинекологиялық және онкологиялық аурулардың алдын алу және ақпараттандыру) айналыса алады қабылданған заңдарды, нормативтік-құқықтық актілерді ескере отырып, дәлелдемелік практика.
Кредиттер саны-6
Бақылау түрі-дифференциалды сынақ
Сипаттама: түлек клиникалық диагноз қоюда, аллергиялық аурулардың клиникалық көріністерінің ауырлығын бағалауда және аллергопатологиядағы иммундық зақымдану сипатында алған білімдерін қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады және клиникалық жағдайға сәйкес сапалы пациентке бағытталған адекватты емдеуді қамтамасыз ете алады; Клиникалық-зертханалық және функционалдық зерттеу әдістері мен клиникалық фармакология негіздерін білу негізінде дифференциалды диагностика жүргізеді.
Кредиттер саны-15
Бақылау түрі-емтихан
Сипаттама: модульді зерделей отырып, түлек патология ағымының жас және физиологиялық ерекшеліктерін, оның ішінде акушерлік-гинекологиялық, оның ішінде аурулардың алдын алу және халықты ақпараттандыруды ескере отырып, неғұрлым кең таралған аурулар кезінде халыққа қолжетімді сапалы пациентке бағытталған алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсету бойынша медициналық қызметпен айналыса алады; командада және пациентпен жұмыс істей білу және заманауи ақпараттық технологияларды қолданыңыз.
Кредиттер саны-9
Бақылау түрі-дифференциалды сынақ / емтихан
Сипаттама: модульді зерделей отырып, түлек Төтенше және шұғыл жағдайларда халыққа қолжетімді сапалы пациентке бағытталған көмек көрсету, шұғыл медициналық көмек, базалық реанимация көрсету бойынша медициналық қызметпен айналыса алады; диагностика және емдеу стандарттарын басшылыққа алады; Анестезиология және қарқынды терапия негіздерін, ең көп таралған онкологиялық патологияларды білу, халыққа паллиативтік көмек және қатерлі ісіктің алдын алу бойынша ақпарат бере алады; топтық жұмыс дағдыларын көрсету.
Кредиттер саны-4
Бақылау түрі-дифференциалды сынақ
Сипаттама: түлек дәрігердің кәсіби қызметін медицина қызметкерлерінің, азаматтардың, ұйымдардың құқықтық мәртебесін; нормативтік-құқықтық актілерді; этикалық және коммуникативтік нормаларды, оның ішінде этикалық қиын жағдайларда білуін ескере отырып жүзеге асыра алады. Медициналық қызметкерлерді азаматтық-құқықтық, әкімшілік жауапкершілікке тартудың негіздері мен тәртібі. Медициналық қызметтегі кәсіби құқық бұзушылықтар үшін қылмыстық жауапкершілік. Медициналық ұйымның мүдделерін қорғау.
Количество кредитов – 8
Кредиттер саны-8
Бақылау түрі-дифференциалды сынақ / емтихан
Сипаттама: түлек этиопатогенез, ең көп таралған жұқпалы және тері ауруларының клиникасы; жыныстық жолмен берілетін инфекциялар туралы білімге сүйене отырып, медициналық қызметпен айналыса алады; заманауи диагностика мен дәлелдеу практикасының принциптері негізінде барабар ем тағайындай алады; тері және венерологиялық аурулардың алдын алу, халықты ақпараттандыру және оңалту әдістерін қолдана алады, әріптестерімен және пациентпен кәсіби қарым-қатынас орната алады
Кредиттер саны-7
Бақылау түрі-емтихан
Сипаттама: түлек нормативтік-құқықтық аспектілерді ескере отырып, этиология, патогенез, ең көп таралған жүйке аурулары менргентті жағдайлардың клиникасы, олардың клиникалық-зертханалық және аспаптық диагностикасы, эксперименттік-психологиялық зерттеу, терапия принциптері, психофармакотерапия және жас ерекшеліктерін ескере отырып, тоқтата тұру туралы білімді қолдана отырып, медициналық қызметпен айналыса алады; әріптестерімен және әріптестерімен кәсіби қарым-қатынас орната алады. кәсіби тапсырмаларды тиімді орындау үшін пациент.