Міндетті пәндер

Негізгі бет » Білім беру бағдарламалары » Бакалавриат » Медицина » Міндетті пәндер

 

Түлектер моделі Бағдарлама паспорты Міндетті пәндер Таңдамалы пәндер Проф. тәжірибелер Интернатура

Жалпы білім беру пәндері (ЖББП/МК):

Казахстан тарихы

Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Мемлекеттік емтихан
Сипаттамасы: Ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі Қазақстан тарихын зерделей отырып, түлек Қазақстан аумағында медицинаны дамытудың тарихи тәжірибесін ескере отырып, оны қазақстандық медицина ғылымын дамытуда шығармашылықпен пайдалана отырып, медициналық қызметпен айналысуға қабілетті болады, бұл өз кезегінде әлемдік медицина ғылымына қазақстандық үлес қосады. Түлек өзінің кәсіби қызметін қоғамда қабылданған заңдарды, нормативтік-құқықтық актілерді және Дүниежүзілік тарих контекстінде қазіргі Қазақстанның этикалық нормаларын ескере отырып жүзеге асыруы тиіс.

Казақ (орыс) тілі

Кредиттер саны – 10
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Студент тұрмыстық және медициналық тақырыптар шегінде әңгімелесуге қабілетті болады; медициналық дискурстың тілдік ерекшеліктерін пайдалана отырып, пациенттермен/олардың туыстарымен және әріптестерімен тиімді қарым-қатынас жасай отырып, кәсіби коммуникацияны жүзеге асырады; хабарламаларды құлақпен қабылдау және түсіну, жарияланымдарды оқу; қажетті ақпаратты жинауды, талдауды және бағалауды жүзеге асырады, негізгі грамматикалық ережелерді білуді пайдалана отырып, глоссарий/баяндама жасайды.

Шет тілі

Кредиттер саны – 10
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Еңбек нарығының халықаралық білім беру және кәсіби кеңістігінде мобильді мамандарды даярлау. Білім алушы эссе жазуға, ойларын баяндауға, диалог құруға, хабарламаларды құлақпен қабылдауға және түсінуге, қосымша дереккөздерді пайдалана отырып баяндама жасауға, глоссарий жасауға, негізгі грамматикалық ережелерді білуге, клиникалық медицина және үздіксіз кәсіби даму проблемаларын шешу үшін шетел әдебиеттерін пайдалануға қабілетті болады.

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар

Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Өзекті ақпараттық технологиялар арқылы ғылыми/кәсіби қызметтегі міндеттерді шешу үшін, ақпаратты іздеу, жинау, сақтау, өңдеу, тарату және талдау үшін коммуникацияның заманауи әдістері мен құралдарын, ақпаратты тиімді және қауіпсіз пайдалануды зерделеу; қолданбалы бағдарламалар, бұлттық қызметтер және желілік ресурстар арқылы жаңа үрдістерді пайдалану; медициналық ақпараттық жүйелермен танысу.

Философия

Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Студенттерде әлем және ондағы адамның орны, субъектілер мен объектілердің өзара байланысы, басқа ғылымдар мен адам қызметінің салалары арасындағы медицинаның орны туралы тұтас жүйелік идеяны қалыптастыруға ықпал етеді, кәсіби қызметте пайдалану үшін логикалық талдау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастырады және гуманизмнің идеалдары мен құндылықтарына негізделген өзіндік дүниетанымдық ұстанымын қалыптастырады.

Әлеуметтік-саяси білім модулі (Әлеуметтану, Саясаттану, Мәдениеттану, психология)

Кредиттер саны – 8
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Кәсіби құндылықтар мен мінез-құлықты, әлеуметтік-саяси ойлауды; азаматтық ұстанымды; әлемдік және отандық мәдени-тарихи мұраны, әлемдік және Қазақстан медицинасының тарихын меңгеру және тәжірибеде көрсету. Медициналық психология негіздерін, дәрігердің коммуникативті және құқықтық мәдениетін ескере отырып, тұлғааралық дағдыларды көрсету. Ғылыми зерттеу қызметінің принциптері мен тәсілдерінің, әдістері мен рәсімдерінің жүйесін білу.

Дене шынықтыру

Кредиттер саны – 8
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Жеке адамның және жұртшылықтың денсаулығын жақсартуда белсенді қоғамдық ұстанымды қалыптастыру, бейінді дене дайындығын арттыру, физикалық жай-күйді бағалау және өзін-өзі бақылау әдістерін меңгеру, салауатты өмір салтын, оның ішінде жалпы және жеке гигиена, салауатты тамақтану мәселелерінде денсаулықты сақтау және нығайту, өмір сүру сапасын ұзарту және жақсарту мақсатында салауатты өмір салтын жүргізудің саналы жүйелі қажеттілігін тәрбиелеу.

Жалпы білім беру пәндері (ЖББП/ЖООК)

Модуль-Мамандыққа кіріспе

Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттамасы: Дәрігердің оқыту және кәсіби қызметі процесінде Академиялық адалдық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет қағидаттарын практикада алу және көрсету; Академиялық адалдық қағидаларын бұзғаны үшін заңды жауапкершілік шегін білу. Шеберлік шеберлігін көрсету оқиға орнында кенеттен ауырып қалған (зардап шеккен) адамға жүргізілетін шұғыл медициналық іс-шаралар кешені. Халықтың денсаулығын сақтау және аурулардың алдын алу үшін медициналық экология саласындағы білімді қолдану.

Базалық пәндер (БП/ЖООК):

Модуль-морфологиялық пәндер:

Анатомия негіздері

Казақ (орыс) тілі
Кредиттер саны – 8
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Жас, жыныстық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, дененің сыртқы және ішкі құрылымы туралы іргелі биомедициналық білімді қалыптастыру, оны игерусіз студент қалыпты және патологиядағы органдар мен мүшелер жүйесінің құрылымы мен күйін зерттеуге кірісе алмайды. Командалық жұмыс дағдылары қалыптасады.

Адамның гистологиясы және эмбриологиясы

Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Организмнің гистологиялық құрылымы туралы іргелі биомедициналық білімді, Жарық микроскопымен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру және адам ағзасының тіндері мен мүшелерінің жасушалық және жасушалық емес құрылымдарын микроскопиялық және ультрамикроскопиялық деңгейде анықтау, оны игерусіз студент қалыпты және патологиядағы органдар мен мүшелер жүйелерінің жағдайын зерттеуге кірісе алмайды. Командалық жұмыс дағдылары қалыптасады.

Медициналық терминологияның негіздері

Кредиттер саны – 2
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттамасы: Пәнді оқу барысында студенттер медициналық халықаралық терминологияның негіздерін, ғылыми ұғымдарды және латын тіліндегі медициналық терминологияның үш негізгі ішкі жүйесін – анатомиялық, фармацевтикалық (жалпы рецептурасы бар) және клиникалық негіздерін практикалық меңгеруге ықпал ететін білім алады. Алынған білім түлектерге латын терминологиясын одан әрі практикалық немесе ғылыми қызметте саналы және сауатты пайдалануға мүмкіндік береді.

Медициналық физика

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттамасы: Жасушаның биофизикалық қасиеттері туралы іргелі биомедициналық білімді қалыптастыру; заманауи медициналық аспаптардың жұмыс принциптері және медицинада қолданылатын адамға әсер етудің физикалық факторлары (ЭКГ, ЭЭГ, спирография, вискозиметрия, реография, интроскопия, UHF, электрофорез). Түлек білімді одан әрі оқыту процесінде және емдеу практикасында қолдануға қабілетті болады; зертханалық, функционалдық зерттеу әдістерінің нәтижелерін түсіндіру, топтық жұмысқа қабілеттілігін көрсету.

Химия

Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттамасы: Заттардың өзара түрлену процестері, олардың құрылымы мен қасиеттерінің өзгеруі; тепе-теңдік пен гомеостаздың әртүрлі түрлері туралы іргелі биомедициналық білімді қалыптастыру. Білім алушы организмде болып жатқан биохимиялық процестерді сипаттау және сипаттау үшін химия заңдарын қолдануға, заттардың құрылымы, қасиеттері мен биологиялық белсенділігі арасындағы байланысты түсіндіруге, медициналық практикада қажетті есептеулер мен физика-химиялық әдістерді (осмометрия, электрофорез, диализ, хроматография) пайдалануға қабілетті болады.

Цитология және молекулалық биология

Кредиттер саны – 4
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттамасы: Тұқым қуалайтын ақпаратты іске асыру механизмдері, тұқым қуалайтын ақпаратты беруге қатысатын ген құрылымы мен биомолекулалардың функциялары арасындағы байланыс, сондай-ақ өсу, бөліну, жөндеу, ісік трансформациясы және жасуша өлімі процестері, қалыпты өмірлік процестерді түсіну үшін қажетті ген экспрессиясын реттеу, сондай-ақ тұқым қуалайтын аурулардың себептері ретінде мутациялардың пайда болуына әкелетін бұзылулар туралы білімді қалыптастыру.

Модуль-органдар жүйесі (норма)

Кредиттер саны – 20
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Жасуша мен ағзаның электрофизиологиялық қасиеттері туралы интеграцияланған биомедициналық білімді қалыптастыру; анатомиялық-гистологиялық құрылым және ағзалар мен мүшелер жүйелерінің физиологиялық процестері, әдетте, әртүрлі жас кезеңдерінде, бұл патологиядағы мүшелер жүйесін зерттеуге негіз болады. Әрі қарай оқу процесінде функционалдық және зертханалық зерттеу әдістері туралы білімді қолдану мүмкіндігі; топтық жұмысты көрсету.

Модуль-Биохимия

Кредиттер саны – 9
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Модуль-биохимия организмнің құрамына кіретін заттардың химиялық табиғаты, олардың түрленуі, осы түрленулердің тіндердің, органдардың функцияларымен байланысы туралы білімді қалыптастыру; патологиялық жағдайларда олардың бұзылу себептерін түсінуге ықпал ететін негізгі метаболикалық процестер туралы және зерттеудің ең Ақпараттық биохимиялық әдістерін таңдау, ауруларды диагностикалау, бақылау үшін оларды сауатты түсіндіру үшін қажет емдеудің тиімділігі.

Модуль-Медициналық микробиология, вирусология және паразитология

Кредиттер саны – 8
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Микробиология, вирусология, паразитология саласында биомедициналық білімді қалыптастыру. Түлек микроорганизмдердің адамға әсер ету ерекшеліктерін, диагностиканың микробиологиялық әдістерін; инфекцияны микробиологиялық бақылауды жүзеге асыру негіздерін білетін болады; ауруларды диагностикалау кезеңдерінде зерттеудің зертханалық әдістерінің нәтижелерін түсіндіре алатын болады; микробиологияның жаңа жетістіктерін қолдана отырып, денсаулық сақтау саласындағы өзекті мәселелерді шешу үшін алған білімдері мен дағдыларын пайдалана алатын болады.

Модуль-жалпы патология және фармакология негіздері

Кредиттер саны – 12
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Жалпы патофизиология және патоморфология, фармакокинетика және дәрілік заттардың Фармакодинамикасы негіздерін ғылыми-дәлелдемелік тәсілдерді, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды түсінуге негізделген типтік патологиялық процестерде клиникалық практикада кездесетін аурулардың ең көп таралған белгілері мен синдромдарындағы ағзалар жүйесінің патологиясын зерттеу үшін қажет интеграцияланған клиникалық білімді қалыптастыру. Топтық жұмыс дағдыларын қалыптастыру.

Медициналық генетика негіздері

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Медициналық генетика негіздері саласында биомедициналық білімді қалыптастыру. Түлек кәсіби қызметте тұқым қуалайтын аурулардың себептерін түсіндіру үшін алған білімдерін қолдана алады, хромосомалық және гендік аурулардың клиникалық белгілерін тани алады, асыл тұқымды құрастырады және генетикпен кеңесу қажеттілігін анықтайды, тұқым қуалайтын ауруларды диагностикалау және алдын алу әдістерін біледі, OMIM мәліметтер базасын пайдаланады, кәсіби эрудиция дағдыларын көрсетеді.

Модуль-органдар жүйесі (патология)

Кредиттер саны – 11
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Ғылыми-дәлелді тәсілдерді, заманауи ақпараттық технологияларды түсінуге негізделген клиникада ауруларды диагностикалау, дифдиагностикалау және емдеу үшін қажетті органдар мен органдар жүйелерінің патологиясындағы ең көп таралған клиникалық симптомдар мен синдромдардың патологиялық физиологиясы мен патологиялық анатомиясы мен морфологиясы бойынша интеграцияланған клиникаға дейінгі білімді қалыптастыру. Топтық жұмыс дағдыларын, үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қалыптастыру.

Фармакология

Кредиттер саны – 5
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Дәрілік заттардың Фармакодинамикасы мен фармакокинетикасының заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру; пациенттің жасын, физиологиялық және патологиялық жағдайларды ескере отырып, нақты клиникалық жағдайда препараттарды ұтымды таңдау дағдысын көрсету; бірге қолданған кезде жағымсыз реакциялар мен дәрілік заттардың өзара әрекеттесуін дамыту мүмкіндіктері; фармакологиялық талдаумен және бір реттік дозаларды есептеумен рецепттер жазу; дәлелді медицина қағидаттарына сәйкес ақпаратты іздеу және талдау жүргізу.

Менеджмент және басқару психологиясы

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттамасы: Түлек басқарушылық ой мен озық тәжірибені дамытудың жаңа философиясын, Санаттар туралы негізгі ұғымдарды, психологияның әртүрлі бағыттарындағы тұлға ұғымдарын, топ пен ұжымдағы тұлғааралық қатынастарды меңгереді. Білім алушылар жеке тұлғаны дамытудың жетекші тұжырымдамаларын зерделейді және психикаға теріс әсер ететін жеке және қоршаған орта факторлары, адамның психикалық денсаулығын сақтау тәсілдері туралы пайымдаулар қалыптастырады.

Кәсіби шет тілі

Кредиттер саны – 3
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттамасы: Халықаралық терминологияны қолдану бойынша білім алушылардың кәсіби лингвистикалық құзыреттілігін; әлемдік кеңістікте практикалық қызмет пен қарым-қатынаста ұтымды пайдалану үшін reading, listening, speaking and writing дағдыларын дамыту. Оқытудың нәтижесі-медициналық басылымдар тақырыптары бойынша очерктер оқу және жазу; медициналық терминологияны тыңдау және сөйлеу дағдыларына берген сұхбатында қолдану.

Бейіндік пәндер (БП)

Модуль-иммунология және эпидемиология негіздері

Кредиттер саны – 7
Бақылау түрі – Дифференциалды сынақ
Сипаттамасы: Әртүрлі жас кезеңдерінде иммунитеттің құрылымы мен жұмыс істеуі туралы білімді қалыптастыру; иммунодиагностика, иммунопрофилактика және иммунотропты терапия әдістері (оның ішінде АИТВ-инфекциясы); эпидемиологиялық зерттеудің принциптері мен әдістері, оның ішінде популяциялардағы сырқаттанушылықтың сипаттамасы: аурулардың пайда болуы мен таралу заңдылықтары, бақылау мен алдын алу шараларын әзірлеу үшін; эпидемиологиялық зерттеулердің дизайны аурудың этиологиясы.

Модуль-хирургия негіздері

Кредиттер саны – 8
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Топографиялық анатомия, жалпы және операциялық хирургия бойынша интеграцияланған базалық білім мен дағдыларды қалыптастыру: асептика, антисептика, десмургия әдістері, жергілікті анестезия түрлері, хирургиялық инфекция, қан кету, жаралар, сынықтар, үсік шалу және күйік кезінде алғашқы көмек; зақымдану механизмін және регенеративті процестің ерекшеліктерін, клиникалық аспектілерді ескере отырып, негізгі (ргентті) операциялық араласулардың техникасы кадавер материалындағы топографиялық-анатомиялық фактілер.

Модуль-клиникалық медицина негіздері

Кредиттер саны – 21
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Ішкі және балалар ауруларының пропедевтикасының интеграцияланған білімі мен дағдыларын, диагностикалауға, емдеуге жататын ең көп таралған аурулар мен жағдайлардың клиникалық пәндерінде әрі қарай зерделеу үшін қажетті радиология мен емдік тамақтану негіздерін және дәлелді медицинаның құқықтық, ғылыми негізделген принциптерін, тұлғааралық және коммуникативтік дағдыларды, қазіргі заманғы технологияларды түсінуге негізделген пациентке орталықтандырылған консультация беруді қалыптастыру, жеке және кәсіби өсу.

Модуль-ішкі аурулардың негіздері

Кредиттер саны – 15
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Түлек этиопатогенез, клиника, Клиникалық-зертханалық және аспаптық диагностика білімдерін практикада қолдануға, қолданыстағы нормативтік-құқықтық және этикалық құжаттар шеңберінде дәлелдемелік практика әдістері мен білімдеріне сүйене отырып, диагноз қою, дифдиагностика, ішкі ағзалардың неғұрлым кең таралған аурулары кезінде барабар пациентке бағытталған емдеу мен профилактиканы тағайындау дағдыларын көрсетуге; кәсіби өзара қарым-қатынас орнатуға қабілетті болады науқаспен бірге командада жұмыс жасаңыз.

Модуль-хирургиялық аурулардың негіздері

Кредиттер саны – 15
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Түлек дәлелді медицина қағидаттарына және емдеу-диагностикалық технологиялардың қазіргі заманғы жетістіктеріне сәйкес неғұрлым кең таралған хирургиялық аурулар, тірек-қимыл аппаратының жарақаттары мен патологиялары, урологиялық, Лор-аурулар және көру органының типтік көріністерінде пациентке диагностикалық және емдік көмек көрсете алады. Хирургиялық аурулар мен жарақаттардың алдын алу және оңалту әдістерін қолданыңыз. Командада жұмыс істей білу.

Модуль-балалар ауруларының негіздері

Кредиттер саны – 11
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Түлек этиопатогенез, клиника, Клиникалық-зертханалық және аспаптық диагностика туралы білімді практикада қолдануға, ең көп таралған Балалар аурулары (инфекциялық және хирургияны қоса алғанда) кезінде барабар пациент-орталықтандырылған емдеу мен профилактиканы тағайындауға; дәлелді практиканы, нормативтік-құқықтық және этикалық құжаттарды ескере отырып, алғашқы, шұғыл медициналық көмек көрсетуге; кәсіби өзара қарым-қатынас орнатуға қабілетті болады науқаспен бірге командада жұмыс жасаңыз.

Модуль-Акушерлік және гинекология негіздері

Кредиттер саны – 11
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Түлек физиологиялық/патологиялық жүктілікті, босануды, босанғаннан кейінгі кезеңді жүргізу туралы білімді практикада қолдануға; сапалы диагностиканы қамтамасыз етуге, Клиникалық-зертханалық әдістердің нәтижелерін түсіндіруге; акушерлік-гинекологиялық патологияны емдеуді тағайындауға; алғашқы медициналық көмек көрсетуге; әйелдер халқының денсаулығын сақтау проблемаларымен (гинекологиялық және онкологиялық аурулар туралы алдын алу және хабардар ету) айналысуға қабілетті болады. нормативтік-құқықтық актілерді ескере отырып, дәлелдемелік практиканы білу.

Модуль-клиникалық иммунология, онкология және клиникалық фармакология негіздері

Кредиттер саны – 8
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Түлек иммундық зақымданудың клиникалық көріністері мен сипаты, аллергопатология, ең көп таралған онкологиялық патологиялар туралы, паллиативтік көмек және қатерлі ісіктің алдын алу бойынша білімді практикада қолдануға қабілетті болады; клиникалық фармакологияның негізгі әдістерін меңгеруге; нормативтік-құқықтық және этикалық құжаттар шеңберінде барабар таңдау жүргізуге және неғұрлым тиімді және қауіпсіз дәрілік заттарды тағайындауға; үздіксіз жеке және кәсіби өсу.

Модуль-отбасылық медицина негіздері

Количество кредитов – 10
Тип контроля – Государственный экзамен
Описание: Түлек патология ағымының жас және физиологиялық ерекшеліктерін, соның ішінде аурулардың алдын алу мен халықты хабардар етуді ескере отырып, халыққа қолжетімді тиімді пациентке орталықтандырылған алғашқы медициналық-санитарлық көмек, оның ішінде ең көп таралған аурулар кезінде акушерлік-гинекологиялық және педиатриялық көмек көрсету бойынша білімді практикада қолдануға қабілетті болады; командада және пациентпен жұмыс істей білу, және заманауи ақпараттық технологияларды қолданыңыз.

Модуль - Қоғамдық денсаулық сақтау, медицинадағы құқықтық қатынастар және коммуникативтік дағдылар

Кредиттер саны – 10
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Түлек денсаулықты жақсарту және сақтау мақсатында халықтың денсаулығына әлеуметтік және экономикалық факторлардың әсер ету заңдылықтары, ғылыми деректерге негізделген нормативтік-құқықтық актілерді, коммуникативтік нормаларды, этика мен деонтологияны ескере отырып, сот-медициналық сараптама жүргізу қағидалары туралы профилактиканы және халықты хабардар етуді қоса алғанда, халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз етуде дәрігердің кәсіби қызметін жүзеге асыра алады.

Модуль-жұқпалы, тері және венерологиялық аурулардың негіздері

Кредиттер саны – 8
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Түлек дәлелді медицина және нормативтік-құқықтық құжаттар қағидаттарына сәйкес ересектер мен балаларда жиі кездесетін жұқпалы аурулар мен туберкулездің, тері аурулары мен жыныстық жолмен берілетін инфекциялардың этиологиясы, патогенезі, клиникасы, диагностикасы, дифдиагностикасы, лечения, эпидемияға қарсы іс-шаралары туралы білімдерін көрсете алады, пациентке бағдарланған тәсілмен консультация бере алады, пациенттерге бағытталған тәсілмен командада жұмыс істей алады. өмір бойы өзін-өзі бағалау мен оқытудың негізі.

Модуль-клиникалық неврология және психиатрия негіздері

Кредиттер саны – 7
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Түлек этиопатогенез, клиника, Клиникалық-зертханалық және аспаптық диагностика, эксперименттік-психологиялық зерттеу туралы білімді тәжірибеде қолдануға қабілетті болады; диагноз қою дағдыларын, ең көп таралған психиатриялық және неврологиялық аурулардың дифдиагностикасын, барабар емдеуді тағайындау принциптерін ,ргентті жағдайларды тоқтатуды, алдын алуды көрсету. Этикалық, құқықтық принциптерді қолдану, ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану, ғылыми-зерттеу бағдарламаларына қатысу, командада жұмыс істеу.

Модуль-Төтенше жағдайлар негіздері және модельдеу курсы

Кредиттер саны – 11
Бақылау түрі – Емтихан
Сипаттамасы: Түлек жоғары реалистік тренажерларды, тренажерларды және робот-пациенттерді қолдана отырып, виртуалды ортада пациенттерге көмек көрсету дағдыларын пысықтайды. Этикалық, құқықтық принциптерді қолдана отырып, пациентті басқару тактикасында диагностика мен емдеудің ұлттық стандарттарын басшылыққа ала отырып, пациентке бағытталған шұғыл медициналық көмек, қарқынды терапия және ауыр жағдайларды Реанимациялау бойынша білімді практикада қолдануға қабілетті болады; топтық жұмыс дағдыларын көрсету.